Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

sukcesywne dostawy soczewek wewnątrzgałkowych

oraz innych materiałów okulistycznych wraz z dzierżawą systemu wspierającego pracę chirurga w zakresie kalkulacji i wszczepiania soczewek wewnątrzgałkowych

Nr sprawy 1/ZP/2017    

UWAGA!!! ZMIANA

Termin składania ofert: do dnia 15.02.2017r.

Nowy termin składania ofert: do dnia 21.02.2017r. do godz. 12:00

Nowy termin otwarcia ofert: dnia 21.02.2017r. o godz. 12:30

 

 

Dnia 22.02.2017r. Zamawiający zamieścił zestawienie z otwarcia ofert. W związku z powyższym:

Wykonawcy, w terminie 3 dni - od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ.

W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (1_ZP_2017_ogloszenie_opublikowane.pdf)1_ZP_2017_ogloszenie_opublikowane.pdfAgnieszka Śniadała266 kB2017-01-12 11:48
Pobierz plik (1_ZP_2017_ogloszenie_wyslane_do_publikacji.pdf)1_ZP_2017_ogloszenie_wyslane_do_publikacji.pdfAgnieszka Śniadała259 kB2017-01-10 14:40
Pobierz plik (1_ZP_2017_ogłoszenie_opublikowane_ZMIANA_1.pdf)1_ZP_2017_ogłoszenie_opublikowane_ZMIANA_1.pdfAgnieszka Śniadała66 kB2017-02-02 10:34
Pobierz plik (1_ZP_2017_ogłoszenie_wyslane_do_publikacji_ZMIANA_1.pdf)1_ZP_2017_ogłoszenie_wyslane_do_publikacji_ZMIANA_1.pdfAgnieszka Śniadała69 kB2017-01-30 13:28
Pobierz plik (1_ZP_2017_SIWZ.doc)1_ZP_2017_SIWZ.docAgnieszka Śniadała290 kB2017-01-12 11:49
Pobierz plik (1_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.doc)1_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.docAgnieszka Śniadała291 kB2017-01-31 12:29
Pobierz plik (1_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_2.doc)1_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_2.docAgnieszka Śniadała293 kB2017-02-01 13:53
Pobierz plik (1_ZP_2017_wybór_ofert_1.pdf)1_ZP_2017_wybór_ofert_1.pdfAgnieszka Śniadała330 kB2017-03-13 13:01
Pobierz plik (1_ZP_2017_Zalacznik_nr_1, 5, 6, 7, 8.doc)1_ZP_2017_Zalacznik_nr_1, 5, 6, 7, 8.docAgnieszka Śniadała171 kB2017-01-12 11:49
Pobierz plik (1_ZP_2017_Zalacznik_nr_1, 5, 6, 7, 8_ZMIANA_1.doc)1_ZP_2017_Zalacznik_nr_1, 5, 6, 7, 8_ZMIANA_1.docAgnieszka Śniadała174 kB2017-02-01 13:53
Pobierz plik (1_ZP_2017_Zalacznik_nr_2.doc)1_ZP_2017_Zalacznik_nr_2.docAgnieszka Śniadała548 kB2017-01-12 11:49
Pobierz plik (1_ZP_2017_Zalacznik_nr_2_ZMIANA_1.doc)1_ZP_2017_Zalacznik_nr_2_ZMIANA_1.docAgnieszka Śniadała549 kB2017-02-01 13:53
Pobierz plik (1_ZP_2017_Zalacznik_nr_4_edytowalna_wersja_JEDZ.doc)1_ZP_2017_Zalacznik_nr_4_edytowalna_wersja_JEDZ.docAgnieszka Śniadała186 kB2017-01-12 11:49
Pobierz plik (1_ZP_2017_zestawienie_otwartych_ofert.pdf)1_ZP_2017_zestawienie_otwartych_ofert.pdfAgnieszka Śniadała379 kB2017-02-22 09:07
Pobierz plik (wybor_ofert_2_uniewaznienie_1.pdf)wybor_ofert_2_uniewaznienie_1.pdfAgnieszka Śniadała546 kB2017-04-03 13:04
Pobierz plik (wybor_ofert_3.pdf)wybor_ofert_3.pdfAgnieszka Śniadała249 kB2017-04-06 07:20
Pobierz plik (zapytanie_1.pdf)zapytanie_1.pdfAgnieszka Śniadała169 kB2017-01-31 12:29
Pobierz plik (zapytanie_2.pdf)zapytanie_2.pdfAgnieszka Śniadała2360 kB2017-02-01 13:53
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845