Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi

(II) KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA – WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA - BUDYNKU PRZYCHODNI W PIEŃSKU PRZY ULICY ŚWIERCZEWSKIEGO 29

Nr sprawy 12/ZP/2017    

Termin składania ofert: do dnia 2017-04-03

wyjaśnienia 2017-03-29

Dnia 2017-04-03 Zamawiający zamieścił na stronie internetowej zestawienie z otwarcia ofert. W związku z powyższym:

Wykonawcy, w terminie 3 dni- od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ.

W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

unieważnienie postępowania 2017-04-06

 

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (16.0 ZAWIAD_O_UNIEWAŻNIENIU_12ZP2017.pdf)16.0 ZAWIAD_O_UNIEWAŻNIENIU_12ZP2017.pdfAgata Gabrielska160 kB2017-04-06 10:53
Pobierz plik (2.0 OGŁ BZP_12ZP2017.pdf)2.0 OGŁ BZP_12ZP2017.pdfAgata Gabrielska109 kB2017-03-17 13:34
Pobierz plik (3.0 SIWZ 12ZP2017.pdf)3.0 SIWZ 12ZP2017.pdfAgata Gabrielska191 kB2017-03-17 13:35
Pobierz plik (3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIK 9.pdf)3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIK 9.pdfAgata Gabrielska89 kB2017-03-17 13:40
Pobierz plik (3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI 1 3 4 5 6 7 8.doc)3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI 1 3 4 5 6 7 8.docAgata Gabrielska82 kB2017-03-17 13:44
Pobierz plik (3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI OPIS 2 PRZEDMIAR.rar)3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI OPIS 2 PRZEDMIAR.rarAgata Gabrielska1107 kB2017-03-17 13:39
Pobierz plik (4.0 WYJASNIENIA1 12ZP2017.pdf)4.0 WYJASNIENIA1 12ZP2017.pdfAgata Gabrielska205 kB2017-03-29 09:34
Pobierz plik (8.0 ZESTAWIENIE_OFERT_12_2017.pdf)8.0 ZESTAWIENIE_OFERT_12_2017.pdfAgata Gabrielska235 kB2017-04-03 11:21
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845