Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

wykonywanie pogwarancyjnej obsługi serwisowej rezonansu magnetycznego Achieva 1,5T  firmy Philips  wraz ze stacją roboczą  Extended  MR Workspace i stacją lekarską EWS

Nr sprawy: 29/ZP/2017

UWAGA - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!

Termin składania ofert: 18.09.2017r, 22.09.2017r

KOLEJNA ZMIANA: termin składania ofert - 28.09.2017r godz. - 12:00

KOLEJNA ZMIANA: termin składania ofert - 05.10.2017r godz. - 12:00

KOLEJNA ZMIANA: termin składania ofert - 09.10.2017r godz. - 12:00

wyjaśnienia na złożone zapytania 2017-10-04

WAŻNE! ZMIANIE ULEGŁA CZĘŚĆ ZAPISÓW (poniżej):

DODANO: 26.09.2017r:

"29_ZP_2017_ZAPYTANIE_1.pdf"

"26_09_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_29_ZP_2017"

"26_09_2017_SIWZ_ZMIANA_3_29_ZP_2017.doc"

"26_09_2017_ZAL_1_2_3_4_5_6_7_8_8A_do_SIWZ_ZMIANA_1_29_ZP_2017.doc"

"26_ZP_2017_ZAL_9_ZMIANA_1_29_ZP_2017.doc"

Dodano:

"29_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.doc" - 14.09.2017r

"29_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.doc" - 14.09.2017r

"29_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_2.doc" - 19.09.2017r

"29_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_2.doc" - 19.09.2017r

"zapytanie2"

"PROTOKOL_Z_OTWATRCIA.pdf" - 10.10.2017

"29_ZP_2017_wybor_ofert.pdf" - 19.10.2017

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (26_09_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_29_ZP_2017.doc)26_09_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_29_ZP_2017.docAneta Mrygoń146 kB2017-09-26 10:59
Pobierz plik (26_09_2017_SIWZ_ZMIANA_3_29_Z_2017.doc)26_09_2017_SIWZ_ZMIANA_3_29_Z_2017.docAneta Mrygoń412 kB2017-09-26 11:00
Pobierz plik (26_09_2017_ZAL_1_2_3_4_5_6_7_8_8A_do_SIWZ_ZMIANA_1_29_ZP_2017.doc)26_09_2017_ZAL_1_2_3_4_5_6_7_8_8A_do_SIWZ_ZMIANA_1_29_ZP_2017.docAneta Mrygoń192 kB2017-09-26 11:00
Pobierz plik (26_09_2017_ZAL_9_ZMIANA_1_29_ZP_2017.doc)26_09_2017_ZAL_9_ZMIANA_1_29_ZP_2017.docAneta Mrygoń107 kB2017-09-26 11:00
Pobierz plik (29_ZP_2017_OGLOSZENIE.doc)29_ZP_2017_OGLOSZENIE.docAneta Mrygoń180 kB2017-09-07 12:13
Pobierz plik (29_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.doc)29_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.docAneta Mrygoń115 kB2017-09-14 08:57
Pobierz plik (29_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_2.doc)29_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_2.docAneta Mrygoń115 kB2017-09-19 10:21
Pobierz plik (29_ZP_2017_SIWZ.doc)29_ZP_2017_SIWZ.docAneta Mrygoń401 kB2017-09-07 12:13
Pobierz plik (29_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.doc)29_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.docAneta Mrygoń401 kB2017-09-14 08:58
Pobierz plik (29_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_2.doc)29_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_2.docAneta Mrygoń403 kB2017-09-19 10:21
Pobierz plik (29_ZP_2017_wybor_ofert.pdf)29_ZP_2017_wybor_ofert.pdfAneta Mrygoń333 kB2017-10-19 11:55
Pobierz plik (29_ZP_2017_ZAL_1_2_3_4_5_6_7_8_8A_do_SIWZ.doc)29_ZP_2017_ZAL_1_2_3_4_5_6_7_8_8A_do_SIWZ.docAneta Mrygoń233 kB2017-09-07 12:13
Pobierz plik (29_ZP_2017_ZAL_9.doc)29_ZP_2017_ZAL_9.docAneta Mrygoń142 kB2017-09-07 12:13
Pobierz plik (29_ZP_2017_ZAPYTANIE_1.pdf)29_ZP_2017_ZAPYTANIE_1.pdfAneta Mrygoń1211 kB2017-09-26 10:59
Pobierz plik (PROTOKOL_Z_OTWARCIA.pdf)PROTOKOL_Z_OTWARCIA.pdfAneta Mrygoń212 kB2017-10-10 07:41
Pobierz plik (zapytanie_2.pdf)zapytanie_2.pdfAgata Gabrielska407 kB2017-10-04 12:59
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845