Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

Nr sprawy 19/ZP/2018

Wykonanie instalacji wentylacji i chłodzenia wybranych pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Pawilonu Stacjonowania Ratowników Medycznych WS-SPZOZ w Zgorzelcu realizowanego w ramach projektu MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WS SP ZOZ W ZGORZELCU POPRZEZ WYKONANIE NIEZBĘDNYCH INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH - POIiŚ 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

termin składania ofert: do dnia 08.06.2018r. do godz. 12:00

termin  otwarcia ofert: w dniu 08.06.2018r. o godz. 12:30

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (19_ZP_2018_ogłoszenie.doc)19_ZP_2018_ogłoszenie.docAgnieszka Śniadała97 kB2018-05-24 12:57
Pobierz plik (19_ZP_2018_ogłoszenie_ZMIANA_1.doc)19_ZP_2018_ogłoszenie_ZMIANA_1.docAgnieszka Śniadała35 kB2018-05-30 12:36
Pobierz plik (19_ZP_2018_protokół_z_otwarcia_ofert.pdf)19_ZP_2018_protokół_z_otwarcia_ofert.pdfAgnieszka Śniadała210 kB2018-06-11 12:17
Pobierz plik (19_ZP_2018_SIWZ.doc)19_ZP_2018_SIWZ.docAgnieszka Śniadała316 kB2018-05-24 12:57
Pobierz plik (19_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_1.doc)19_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_1.docAgnieszka Śniadała349 kB2018-05-30 12:36
Pobierz plik (19_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_2.doc)19_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_2.docAgnieszka Śniadała354 kB2018-06-01 11:08
Pobierz plik (19_ZP_2018_wybór_ofert.pdf)19_ZP_2018_wybór_ofert.pdfAgnieszka Śniadała296 kB2018-06-13 13:00
Pobierz plik (19_ZP_2018_Załącznik nr 2.1_PRZEDMIAR_1.pdf)19_ZP_2018_Załącznik nr 2.1_PRZEDMIAR_1.pdfAgnieszka Śniadała34 kB2018-05-24 12:57
Pobierz plik (19_ZP_2018_Załącznik nr 2.2_PRZEDMIAR_2.pdf)19_ZP_2018_Załącznik nr 2.2_PRZEDMIAR_2.pdfAgnieszka Śniadała58 kB2018-05-24 12:57
Pobierz plik (19_ZP_2018_Załączniki nr 1,3,4,5,6,7,8,9,10.doc)19_ZP_2018_Załączniki nr 1,3,4,5,6,7,8,9,10.docAgnieszka Śniadała318 kB2018-05-24 12:57
Pobierz plik (19_ZP_2018_Załączniki nr 1,3,4,5,6,7,8,9,10_ZMIANA_1.doc)19_ZP_2018_Załączniki nr 1,3,4,5,6,7,8,9,10_ZMIANA_1.docAgnieszka Śniadała332 kB2018-05-30 12:36
Pobierz plik (INFORMACJA_SIWZ_ZMIANA_1.pdf)INFORMACJA_SIWZ_ZMIANA_1.pdfAgnieszka Śniadała232 kB2018-05-30 12:36
Pobierz plik (INFORMACJA_SIWZ_ZMIANA_2.pdf)INFORMACJA_SIWZ_ZMIANA_2.pdfAgnieszka Śniadała193 kB2018-06-01 11:07
Pobierz plik (MAPA_ZASADNICZA.pdf)MAPA_ZASADNICZA.pdfAgnieszka Śniadała1553 kB2018-05-24 12:58
Pobierz plik (PFU-SOR-ZGORZELEC.pdf)PFU-SOR-ZGORZELEC.pdfAgnieszka Śniadała199 kB2018-05-24 12:59
Pobierz plik (PFU_zał_PFU-W-1.pdf)PFU_zał_PFU-W-1.pdfAgnieszka Śniadała678 kB2018-05-24 12:58
Pobierz plik (PFU_zał_PFU-W-2.pdf)PFU_zał_PFU-W-2.pdfAgnieszka Śniadała1672 kB2018-05-24 12:58
Pobierz plik (PFU_zał_ZAŁĄCZNIK NR 3.1.pdf)PFU_zał_ZAŁĄCZNIK NR 3.1.pdfAgnieszka Śniadała43 kB2018-05-24 12:58
Pobierz plik (PFU_zał_ZAŁĄCZNIK NR 3.2 N1.pdf)PFU_zał_ZAŁĄCZNIK NR 3.2 N1.pdfAgnieszka Śniadała36 kB2018-05-24 12:58
Pobierz plik (PFU_zał_ZAŁĄCZNIK NR 3.3.pdf)PFU_zał_ZAŁĄCZNIK NR 3.3.pdfAgnieszka Śniadała37 kB2018-05-24 12:58
Pobierz plik (PFU_zał_ZAŁĄCZNIK NR 3.4.pdf)PFU_zał_ZAŁĄCZNIK NR 3.4.pdfAgnieszka Śniadała35 kB2018-05-24 12:58
Pobierz plik (zapytanie_1.pdf)zapytanie_1.pdfAgnieszka Śniadała253 kB2018-06-04 12:31
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845