Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

Przetarg nieograniczony pn:

"Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów, urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala – Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu”

Nr sprawy: 22/ZP/2018

Termin składania ofert: 12.07.2018 r. do godz. 12:00. 

Otwarcie ofert: 12.07.2018 r. do godz. 12:30. 

09-07-2018 r. zamieszczono plik "ZAPYTANIE 1" oraz "SIWZ po zmianie z dnia 09.07.2018 r. "

10-07-2018 r. 

- zmiana terminu składania ofert na dzień 17.07.2018 r. do godz. 12:00 oraz otwarcia ofert na dzień 17.07.2018 r. godz. 12:30 

- zamieszczono: 1) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, 2) SIWZ po zmianie, 3) załącznik nr 2 po zmianie, 4) pismo przewodnie

17-04-2018 r. zamieszczono Informację z otwarcia ofert

13-08-2018 r. zamieszczono wybór ofert

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (22_ZP_2018 FORMULARZ CENOWY_załącznik nr 2.xls)22_ZP_2018 FORMULARZ CENOWY_załącznik nr 2.xlsTeresa Gurdziel36 kB2018-07-04 12:19
Pobierz plik (22_ZP_2018 FORMULARZ CENOWY_załącznik nr 2_zmiana z dnia 10.07.2018.xls)22_ZP_2018 FORMULARZ CENOWY_załącznik nr 2_zmiana z dnia 10.07.2018.xlsTeresa Gurdziel55 kB2018-07-10 12:17
Pobierz plik (22_ZP_2018_informacja z otwarcia ofert.pdf)22_ZP_2018_informacja z otwarcia ofert.pdfTeresa Gurdziel207 kB2018-07-17 11:51
Pobierz plik (22_ZP_2018_OGŁOSZENIE.pdf)22_ZP_2018_OGŁOSZENIE.pdfTeresa Gurdziel208 kB2018-07-04 12:05
Pobierz plik (22_ZP_2018_pismo przewodnie.pdf)22_ZP_2018_pismo przewodnie.pdfTeresa Gurdziel193 kB2018-07-10 12:20
Pobierz plik (22_ZP_2018_SIWZ -zmiana 09.07.2018.doc)22_ZP_2018_SIWZ -zmiana 09.07.2018.docTeresa Gurdziel298 kB2018-07-09 12:38
Pobierz plik (22_ZP_2018_SIWZ -zmiana 10.07.2018.doc)22_ZP_2018_SIWZ -zmiana 10.07.2018.docTeresa Gurdziel299 kB2018-07-10 12:21
Pobierz plik (22_ZP_2018_SIWZ.doc)22_ZP_2018_SIWZ.docTeresa Gurdziel297 kB2018-07-04 11:49
Pobierz plik (22_ZP_2018_wybór najkorzystniejszej oferty.pdf)22_ZP_2018_wybór najkorzystniejszej oferty.pdfTeresa Gurdziel324 kB2018-08-13 12:00
Pobierz plik (22_ZP_2018_Zapytanie1.pdf)22_ZP_2018_Zapytanie1.pdfTeresa Gurdziel452 kB2018-07-09 12:37
Pobierz plik (22_ZP_2018_Załącznik nr 3_OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.doc)22_ZP_2018_Załącznik nr 3_OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docTeresa Gurdziel36 kB2018-07-04 12:02
Pobierz plik (22_ZP_2018_załącznik nr 9_WZÓR UMOWY.doc)22_ZP_2018_załącznik nr 9_WZÓR UMOWY.docTeresa Gurdziel81 kB2018-07-04 12:05
Pobierz plik (22_ZP_2018_Załączniki_1_4_5_6_7_8.doc)22_ZP_2018_Załączniki_1_4_5_6_7_8.docTeresa Gurdziel113 kB2018-07-04 12:04
Pobierz plik (oGŁOSZENIE ZMIANA Z DNIA 10.07.2018.pdf)oGŁOSZENIE ZMIANA Z DNIA 10.07.2018.pdfTeresa Gurdziel100 kB2018-07-10 12:25
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845