Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

dostawy sprzętu jednorazowego do badań koronarograficznych i zabiegów angioplastyki - zakup oraz depozyt (z opcją kupna na potrzeby własne)

Nr sprawy: 52/ZP/2018

UWAGA - ZMIANA TERMNIU SKŁADANIA i OTWARCIA OFERT.

Termin składania ofert ulega zmianie:

z 08.01.2019r godz: 12:00 - na 08.01.2019r godz.: 08.00

z dnia 08.01.2019r godz. 08:00  - NA DZIEŃ: 09.01.2019r godz. 08:00

Termin otwarcia ofert ulega zmianie:

z dnia 08.01.2019r godz.: 12:30  - NA DZIEŃ: 09.01.2019 godz.: 12:30

Klucz publiczny udostępniony w załączniku.

Dodano 11.12.2018r:

"52_ZP_2018_ZMIANA_1.pdf"

"52_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_1.doc"

Dodano 13.12.2018r:

"52_ZP_2018_ZMIANA_2.pdf"

"52_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_2.doc"

Dodano: 14.12.2018r:

"52_ZP_2018_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.pdf"

dodano: 17.12.2018:

"52_ZP_2018_OGLOSZENIE_ZMIANA_2.pdf"

dodano: 31.12.2018:

"52_ZP_2018_ZAPYTANIE_1.pdf"

dodano: 11.01.2019r

"52_ZP_2018_protokol_z_otwarcia.pdf"

dodano -  07.03.2019r

"52_ZP_2019_WYBOR_OFERT_2.pdf"

dodano - 11.03.2019r

"52_ZP_2019_WYBOR_OFERT_3.pdf"

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (52_ZP_2018_OGLOSZENIE_opublikowane.pdf)52_ZP_2018_OGLOSZENIE_opublikowane.pdfAneta Mrygoń309 kB2018-12-10 07:26
Pobierz plik (52_ZP_2018_OGLOSZENIE_ZMIANA_1l.pdf)52_ZP_2018_OGLOSZENIE_ZMIANA_1l.pdfAneta Mrygoń81 kB2018-12-14 11:40
Pobierz plik (52_ZP_2018_OGLOSZENIE_ZMIANA_2.pdf)52_ZP_2018_OGLOSZENIE_ZMIANA_2.pdfAneta Mrygoń68 kB2018-12-17 09:00
Pobierz plik (52_ZP_2018_protokol_z_otwarcia.pdf)52_ZP_2018_protokol_z_otwarcia.pdfAneta Mrygoń471 kB2019-01-11 09:30
Pobierz plik (52_ZP_2018_SIWZ.doc)52_ZP_2018_SIWZ.docAneta Mrygoń487 kB2018-12-10 07:26
Pobierz plik (52_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_1.doc)52_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_1.docAneta Mrygoń488 kB2018-12-11 11:04
Pobierz plik (52_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_2.doc)52_ZP_2018_SIWZ_ZMIANA_2.docAneta Mrygoń489 kB2018-12-13 08:07
Pobierz plik (52_ZP_2018_wybór_ofert_1.pdf)52_ZP_2018_wybór_ofert_1.pdfAgnieszka Śniadała1526 kB2019-02-21 14:17
Pobierz plik (52_ZP_2018_WYBOR_OFERT_2.pdf)52_ZP_2018_WYBOR_OFERT_2.pdfAneta Mrygoń658 kB2019-03-07 13:03
Pobierz plik (52_ZP_2018_WYBOR_OFERT_3.pdf)52_ZP_2018_WYBOR_OFERT_3.pdfAneta Mrygoń508 kB2019-03-11 11:51
Pobierz plik (52_ZP_2018_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.xls)52_ZP_2018_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.xlsAneta Mrygoń130 kB2018-12-10 07:27
Pobierz plik (52_ZP_2018_ZAL_1_5_6_7_8_8A_8B_do_SIWZ.doc)52_ZP_2018_ZAL_1_5_6_7_8_8A_8B_do_SIWZ.docAneta Mrygoń456 kB2018-12-10 07:27
Pobierz plik (52_ZP_2018_ZAL_3_do_SIWZ.doc)52_ZP_2018_ZAL_3_do_SIWZ.docAneta Mrygoń986 kB2018-12-10 07:27
Pobierz plik (52_ZP_2018_ZAL_nr_4_JEDZ_edytowalna_wersja.doc)52_ZP_2018_ZAL_nr_4_JEDZ_edytowalna_wersja.docAneta Mrygoń282 kB2018-12-10 07:27
Pobierz plik (52_ZP_2018_ZAPYTANIE_1.pdf)52_ZP_2018_ZAPYTANIE_1.pdfAneta Mrygoń600 kB2018-12-31 09:32
Pobierz plik (52_ZP_2018_ZMIANA_1.pdf)52_ZP_2018_ZMIANA_1.pdfAneta Mrygoń180 kB2018-12-11 11:04
Pobierz plik (52_ZP_2018_ZMIANA_2.pdf)52_ZP_2018_ZMIANA_2.pdfAneta Mrygoń192 kB2018-12-13 08:06
Pobierz plik (KluczPub_Oferta_PostepowanieID_1888bb96-21ed-468c-b2e2-7b251a74cbdd.rar)KluczPub_Oferta_PostepowanieID_1888bb96-21ed-468c-b2e2-7b251a74cbdd.rarAneta Mrygoń0.6 kB2018-12-10 07:27
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845