Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW, CZYTNIKA OB, KLIMATYZATORA ORAZ DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BARWIENIA PREPARATÓW HEMATOLOGICZNYCH, WRAZ Z DZIERŻAWĄ URZĄDZENIA DO AUTOMATYCZNEGO BARWIENIA PREPARATÓW

TERMIN SKŁADANIA OFERT 2019-07-26

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA 2019-07-30

WYJAŚNIENIA I ZMIANA SIWZ 2019-07-23

dodano pliki:
4.0_WYJASNIENIA I_30ZP2019
2.0_30_ZP_2019_SIWZ_ZMIANA_1
2.0_SIWZ_ZALACZNIKI_I_1_3_4_5_6_7_8_9_10-30ZP2019_ZMIANA_1
2.0_FORMULARZ_CENOWY_30ZP2019_ZMIANA_1.xls
3.0_ogłoszenie_BZP_ZMIANA_1

WYJAŚNIENIA SIWZ:2019-07-24
dodano pliki:
4.0_WYJASNIENIA II_30ZP2019

 

OTWARCIE OFERT

Dnia 2019-07-30 Zamawiający zamieścił na stronie internetowej zestawienie z otwarcia ofert.
W związku z powyższym:

Wykonawcy, w terminie 3 dni- od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
dodano plik:
8.0_ZESTAWIENIE_OFERT_30ZP2019
 

zawiadomienie o wyniku postępowania 2019-08-12

dodano plik:
16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 30ZP2019

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 30ZP2019.pdf)16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 30ZP2019.pdfAgata Gabrielska540 kB2019-08-12 10:03
Pobierz plik (2.0_30_ZP_2019_SIWZ.doc)2.0_30_ZP_2019_SIWZ.docAgata Gabrielska318 kB2019-07-18 11:56
Pobierz plik (2.0_30_ZP_2019_SIWZ_ZMIANA_1.doc)2.0_30_ZP_2019_SIWZ_ZMIANA_1.docAgata Gabrielska319 kB2019-07-23 12:55
Pobierz plik (2.0_FORMULARZ_CENOWY_30ZP2019.xls)2.0_FORMULARZ_CENOWY_30ZP2019.xlsAgata Gabrielska19 kB2019-07-18 11:57
Pobierz plik (2.0_FORMULARZ_CENOWY_30ZP2019_ZMIANA_1.xls)2.0_FORMULARZ_CENOWY_30ZP2019_ZMIANA_1.xlsAgata Gabrielska20 kB2019-07-23 12:56
Pobierz plik (2.0_SIWZ_ZALACZNIKI_I_1_3_4_5_6_7_8_9_10-30ZP2019.docx)2.0_SIWZ_ZALACZNIKI_I_1_3_4_5_6_7_8_9_10-30ZP2019.docxAgata Gabrielska110 kB2019-07-18 11:57
Pobierz plik (2.0_SIWZ_ZALACZNIKI_I_1_3_4_5_6_7_8_9_10-30ZP2019_ZMIANA_1.docx)2.0_SIWZ_ZALACZNIKI_I_1_3_4_5_6_7_8_9_10-30ZP2019_ZMIANA_1.docxAgata Gabrielska118 kB2019-07-23 12:53
Pobierz plik (3.0_ogłoszenie_BZP.pdf)3.0_ogłoszenie_BZP.pdfAgata Gabrielska105 kB2019-07-18 11:56
Pobierz plik (3.0_ogłoszenie_BZP_ZMIANA_1.pdf)3.0_ogłoszenie_BZP_ZMIANA_1.pdfAgata Gabrielska27 kB2019-07-23 12:58
Pobierz plik (4.0_WYJASNIENIA II_30ZP2019.pdf)4.0_WYJASNIENIA II_30ZP2019.pdfAgata Gabrielska129 kB2019-07-24 11:56
Pobierz plik (4.0_WYJASNIENIA I_30ZP2019.pdf)4.0_WYJASNIENIA I_30ZP2019.pdfAgata Gabrielska163 kB2019-07-23 12:50
Pobierz plik (8.0_ZESTAWIENIE_OFERT_30ZP2019.pdf)8.0_ZESTAWIENIE_OFERT_30ZP2019.pdfAgata Gabrielska277 kB2019-07-30 11:41
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845