Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

21/ZP/2017 - dostawa stołu operacyjnego lub fotela operatora

termin składania ofert - do dnia 24.05.2017r. do godz. 12:00

termin otwarcia ofert - do dnia 24.05.2017r. o godz. 12:30

Dnia 26.05.2017r. Zamawiający zamieścił zestawienie z otwarcia ofert. W związku z powyższym:

 Wykonawcy, w terminie 3 dni - od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenieo przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ.

 W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (21_ZP_2017_dane_z_otwarcia_ofert.pdf)21_ZP_2017_dane_z_otwarcia_ofert.pdfAgnieszka Śniadała179 kB2017-05-26 12:50
Pobierz plik (21_ZP_2017_ogłoszenie.docx)21_ZP_2017_ogłoszenie.docxAgnieszka Śniadała27 kB2017-05-15 13:11
Pobierz plik (21_ZP_2017_SIWZ.doc)21_ZP_2017_SIWZ.docAgnieszka Śniadała262 kB2017-05-15 13:11
Pobierz plik (21_ZP_2017_wybór_ofert.pdf)21_ZP_2017_wybór_ofert.pdfAgnieszka Śniadała260 kB2017-05-31 10:38
Pobierz plik (21_ZP_2017_Załączniki_od_1_do_9_(bez_2_i_3).doc)21_ZP_2017_Załączniki_od_1_do_9_(bez_2_i_3).docAgnieszka Śniadała125 kB2017-05-15 13:12
Pobierz plik (21_ZP_2017_Załącznik_Nr_2.xls)21_ZP_2017_Załącznik_Nr_2.xlsAgnieszka Śniadała36 kB2017-05-15 13:12
Pobierz plik (21_ZP_2017_Załącznik_Nr_3.doc)21_ZP_2017_Załącznik_Nr_3.docAgnieszka Śniadała180 kB2017-05-15 13:12
Pobierz plik (zapytanie_1.pdf)zapytanie_1.pdfAgnieszka Śniadała421 kB2017-05-19 07:59
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845