![]() |
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny
Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec NIP 615-17-06-942, REGON 231161448 tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042 |
PN-EN ISO 9001:2015 |
||||||
Dla pacjentaTRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW ORAZ TELEFONICZNA INFORMACJA DLA PACJENTA
Skargi i wnioski mogą być wnoszone w dowolnej formie, a w szczególności pisemnie oraz ustnie do protokołu. Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.
Skarga lub wniosek mogą być składane w imieniu własnym skarżącego lub innej osoby za jej pisemną zgodą.
Skargi i wnioski mogą być składane do:
1. Dyrektor WS SPZOZ Zgorzelec lub Z-ca Dyrektora ds. Medycznych
w dniach: od poniedziałku do piątku ul. Lubańska 11/12 - Budynek Administracji/Sekretariat tel. 571 334 879
2. Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Joannitów 6 , 50-525 Wrocław Sekcja Skarg i Wniosków tel. 71 79 79 134 fax. 71 79 79 112 e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Delegatura w Jeleniej Górze , ul. Wolności 18 , 58-500 Jelenia Góra tel.75 64 58 709
3. Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
01-171 Warszawa ul. Młynarska 46
TELEFONICZNA INFORMACJA PACJENTA
24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem:
800-190-590
Pod tym numerem telefonu uzyskasz informację o możliwości udzielenia świadczenia opieki zdrowotnej przez innych świadczeniodawców, średnim czasie oczekiwania na dane świadczenie oraz o pierwszym wolnym terminie udzielenia świadczenia. |
||||||||
|