Zamawianie recept oraz IKP

Pacjenci Poradni Lekarza POZ mają możliwość zamawiania recept na leki stosowane przewlekle bez osobistego kontaktu z lekarzem.
 
Dotyczy to leków, których potrzeba stosowania została udokumentowana w dokumentacji medycznej poradni. W przypadku leków zaleconych przez innych lekarzy lub gdy zmieniło się dawkowanie leków stałych po wizycie u lekarza specjalisty – należy dostarczyć do poradni POZ stosowną dokumentację medyczną.

Leki można zamawiać:

  • telefonicznie po godzinie 11:00 w ilości max. 5 pozycji nazw leków (należy przygotować PESEL, dokładne nazwy leków i ich dawkowanie)
  • osobiście w godzinach pracy poradni pozostawiając pisemną listę leków wraz z danymi osobowymi i aktualnym numerem telefonu ( druk pisemnego zamówienia dostępny w rejestracji poradni);

W przypadku braku IKP proszę podać aktualny numer telefonu pracownikowi rejestracji w Poradni POZ.

Sedeczmie zachęcamy również Państwa do skorzystania z dwóch bezpłatnych aplikacji Ministerstwa Zdrowia:

1. Internetowego Konta Pacjenta (IKP), na które logujemy się przez stronę https://pacjent.gov.pl/
oraz
2. Aplikacji mobilnej mojeIKP, którą instalujemy na telefonie komórkowym.

Dzięki temu otrzymają Państwo kod do recepty czy skierowań – SMS-em bezpośrednio po wypisaniu przez lekarza bez konieczności ponownego kontaktu z naszą placówką.
Na bieżąco można śledzić stan realizacji recept czy pozycji w kolejce  oczekujących skierowania do sanatorium uzdrowiskowego.

W zakładce – PROFILKATYKA możecie Państwo wypełnić ankietę MOJE ZDROWIE, która dedykowana jest pacjentom pow. 20 rż.

Po wypełnieniu ankiety pracownik poradni POZ skontaktuje się telefonicznie z Państwem celem umówienia na badania profilaktyczne.

Zapraszamy!

Przejdź do treści